hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| انجام عملیات دریایی توسط نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان

گلستان| انجام عملیات دریایی توسط نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان

نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان طی عملیاتی دریایی توسط 3 فروند شناور موتوری گلف به پاک‌سازی دریا و جلوگیری از صید غیرمجاز در حوزه استحفاظی آشوراده، خواجه نفس و نوار مرزی کومه یک پرداختند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شفائی زاده گفت: نیروهای این یگان در این عملیات توانستند تعداد 200 رشته دام فلسدار و 6 شاخه لنگر بلاصاحب را جمع‌آوری و به اداره شیلات شهرستان گمیشان منتقل کنند.

او بیان داشت: همچنین در عملیاتی دیگر جهت حفاظت از دام‌های خاویاری و مقابله با صیادان غیرمجاز مأمورین یگان حفاظت شیلات استان توانستند در حوزه استحفاظی آشوراده و چالاشت 3 صیاد غیرمجاز را همراه با آلات و ادوات صیادی شناسایی و دستگیر کنند.

او گفت: دو دستگاه قایق موتوری، 5 رشته دام فلسدار، 2 شاخه لنگر، یک دستگاه جی‌پی‌اس و تعداد 2 عدد پارو، کشفیات نیروی‌های یگان شیلات گلستان از این صیادان غیرمجاز بوده است. جانشین فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان گفت: علاوه بر این کشفیات، در ادامه مأمورین گشتی 140 رشته دام فلسدار و 8 شاخه لنگر بلاصاحب را جمع‌آوری و به پایگاه آشوراده منتقل کردند. متهمین پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندر ترکمن هدایت شدند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد